پشتیبانی رزرو های ناموفق

از اینکه ممکن است بخاطر ترافیک بالای تراکنش ها شما رزرو ناموفق در سایت ما داشته اید از شما عذرخواهی میکنیم ، مسئول فنی وب سایت بصورت آنلاین و 24 ساعته آماده ارائه خدمات پشتیبانی به شما سرور گرامی می باشد.

خواهشمند است در صورتی که هنگام خرید بلیط از حساب شما مبلغ کسر شده و بلیط برای شما صادر نشده است جهت پیگیری مورد خود ابتدا قبل از هر چیز از رزرو مجدد خودداری کنید و موارد زیر را بررسی کنید:

1- ابتدا ایمیل خود را بررسی کنید، ممکن است ایمیل های تاییده پرداخت بانکی و رزرو بلیط ها به پوشه Spam یا Junk رفته باشند در غیر اینصورت مرحله بعدی را انجام دهید.

2- لطفا با شماره تلفن 021-27312731 ( سامانه 24 ساعته مرکز پاسخگویی مشتریان بانک ملت ) تماس بگیرید و با دادن مشخصات پرداخت خود شناسه پرداخت را دریافت کنید .

3- پس از دریافت شناسه از طریق فرم تماس موجود در این صفحه عدد شناسه را به همراه مشخصات خود و اطلاعات رزرو را ارسال کنید تا مسئول فروش فورا آن را بررسی کند و درنهایت با شما تماس گرفته خواهد شد.

4- در صورتی که مبلغ کسر شده از حساب شما توسط سیستم ما تایید نشده باشد، حداکثر ظرف 72 ساعت از طرف بانک مرکزی و سیستم شتاب مبلغ به حساب شما عودت داده خواهد شد.

 لطفا در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر و پیگیری با شماره پشتیبانی فنی سایت (09215204600) ارتباط برقرار کنید

موفق و پیروز باشید

مرکز فروش بلیط های پارک دلفین های برج میلاد تهران

 

درباره دلفیناریوم برج میلاد

دلفیناریوم برج میلاد تهران اولین و تنها دلفیناریوم غیر ساحلی در پایتخت ایران واقع در محل اختصاصی برج میلاد تهران
تلفن های تماس روابط عمومی:
02188620320
09906161146